středa 21. ledna 2009

Přesně dle očekávání

Přesně jak jsem čekal dopadla návštěva posilovny. Místo Janičky, která z pracovních důvodů nemohla se účastniti posilovací premiéry, zaujal uvolněné místo v kvartetu Leo, kterýžto jest vdovcem slaměným a asi i hubnoucím :D
K mému zklamání jsem se minul v posilovně s trenérem a tak jsem se jen s těžkým přemáháním rozhodl jít na plac. V šatně však nastalo další zklamání, když jsem zjistil, že místo cvičebního úboru mám pyžamo - bylo rozhodnuto! Zaujal jsem strategické místo u baru a u Stelly kontroloval jak Radek s Leem bez problémů obcházejí jednotlivé stroje. Ivča to taky zlehka testovala a já debatoval s obsluhou, jestli teda jo nebo ne v těch teplákách co jsem přijel. Nakonec mne vyburcoval velmi dynamicky běh R.M. při jehož akci jsem nadskakoval na barové židli. Nakonec ten napůl ležící rotoped s integrovaným větráčkem a televizí nebyl nejhorší a ty dva kilometry co jsem na něm ujel mne zas tak nezmordovali :) Ten výkon jsme samozřejmě spláchli ve spodním baru a musím říct, že to posilování se mi začíná líbit. Janičko! Příště už si musíme objednat toho trenéra :D

Žádné komentáře: