pátek 9. května 2008

Seznamovací grilování na Den vítězství

Protože nám s Makulovými bývá dobře domluvili jsme se na společném grilování. Dopoledne jsme ještě sjeli pro ananas a zpátky mě Janička DOVEZLA PO DÁLNICI až DO NEHVIZD - gratuluji! Radek s Ivčou ji společně zatleskali, takže počítám, že měla radost :)
Ještě před finálovými přípravami jsme si odšoupli gauč a zkusili hodinu tance na jejíž konci jsme zkonstatovali, že bude nejlepší dát si zase individuálku. Po uvedení nábytku do původního stavu jsem při venkovních přípravách zahledl staré-nové sousedy Rafeta s Monikou a pozval je ke společnému stolu. Radek s Ivčou dorazili s koláčem a s Kessinou, což ocenila především naše dvě děťátka /teda ten koláč já/. Po první várce vepřové krkovičky dorazili i Rafet s Monikou a malým Ali a jela se druhá várka. Mezitím jsem zjistil, že Sonička upekla svůj výborný tvarohovo-povidlový koláč a nenápadně jsem dal najevo, že bych si jakože dal - a překvapivě jsme obdrželi pěkné 3 kousky... a byly přímo vynikající! To ocenil i Richard, který se zastavil na kus řeči ...Ogrilovali jsme i pstruhy a ananas a všechno se to snad poprvé povedlo nespálit :)Radek tentokrát apeloval na náš demižon slivovice, aby se objevoval častěji, tak jsem zvědavý, jak se mu ráno vstávalo... Zase povedená akcička :) Psi ti měli svátek a pěkně se vyřádili, takže myslím, že si to taky užili.




Žádné komentáře: