čtvrtek 1. května 2008

18.4. Bowling na Proseku

Po dlouhé době jsem se s Tomášem a Richardem domluvil na bowlingu na Proseku. Radek tentokrát nemohl, protože byl v Poděbradech s Ondrou na veteránech fiatů. Koulet se začalo v osm a první runda nebyla nic moc, protože na pivo se čekalo půl hodiny u baru. V podstatě to kluci odehráli za mne. Druhé kolo bylo lepší bo Tomáš to zkusil tak nějak jinak a paní vrchní najednou nosila až ke stolu :) Tak jsem si v klidu mohl udělat osobní rekord, který je zároveň rekordem naší party /195/ no krása. Vzhledem k tomu, že jsem počítal s odvozem modrými anděli, svolil jsem s návštěvou hostince U Pejšů, kde je prý otevřeno až do rána. No dali jsme dvě piva a přesně o půlnoci se za námi zavřela vrátka, v důsledku čehož jsme řešili otázku, co s načatým večerem? Richard s ohledem na zimu a průtrž mračen rozhodl, že jde domů a já s Tomášem jsme navštívili hernu - non stop bar vedle řeznictví. Tomáš byl v lehké depresi, kam mě to vede, ale musím říct, že jsem byl docela spokojený a rád tam zase někdy zakončím večer. Tomáš odešel domů v 1:30 s mým ujištěním, že to zvládnu a dal mi číslo na "želvy". Po nějakém dohadovaní jsem se nakonec se svým odvozem setkal po druhé hodině a ve tři jsem byl doma jako na koni. Tak zase jednou celkem příjemný večer.

Žádné komentáře: