pátek 17. srpna 2007

Kino víkend aneb kde všude se člověk (ne)ztratí

Na víkend jsme plánovali grilování a pozvali jsme sousedy na oplátku, ale počasí se nevyvedlo :( Vzhledem k tomu, že s Martinem hrajeme na X-Boxu hru "Piráti z Karibiku" a mě se filmy stejného názvu nějak nelíbili, měl jsem oproti Martinovi nevýhodu - neznalost děje... Proto jsem si v půjčovně zapůjčil a shlédl první dva díly, na ten třetí jsme se rozhodli jít do kina. Naneštěstí se hrál tento snímek jen v Cinema City,buď na Hájích nebo na Zličíně. Původně jsme jeli na Háje, ale zůstali jsme stát na magistrále, která byla total full. Tak jsme to na Florenci otočili a jeli do Tesca na oběd a při té příležitosti šli do kina na Divoké vlny. Animovaný kousek s docela hezkým, trošku nasládlým příběhem. No a aby mi neutekl ten třetí díl pirátů, rozhodli jsme těsným hlasováním 2:1, že jedem na Zličín. Naneštěstí jsem si neuvědomil, jak budu bez navigace ztracený ... Auto jsem měl v servisu a obě navigace nastavené na handsfree v našem voze. Koupil jsem mapu Prahy, ale ta nás zavedla ke všem čertům, takže jsme to zase skoro nestihli. No asi po dvou hodinách okružní jízdy Prahou jsme dojeli. Následovaly další šoky: v kase nebrali platební karty; sál byl mrňavoučký - menší než v Aši blahé paměti ... Ovšem film výrazně přispěl k řešení nenadálých situací při hraní, což byl také účel. Domů nám to trvalo už jen hodinu a určitě jen proto, že byla tma :))

Žádné komentáře: