sobota 25. května 2013

Zkouška z matematiky, sraz po 25 letech.

V sobotu nás čekala cesta do Aše a sraz po 25 letech od doby, co jsme ukončili ZŠ. Ještě předtím mě ale čekala ta nejhorší zkouška - z matematiky. Takže dopoledne jsem frčel do školy na zkoušku, kterou jsem dal naštěstí za 3 (Uff). Janička na mě čekala před školou, takže jsem jen hupsnul do auta mohli jsme vyrazit směr Aš. V Aši už na nás čekala večeře, co nám mamka připravila a také Janiččiny sestřenice s jedním malým robátkem. Dědeček nalil po panáčku a tak jsme tu hodinku a půl pokecali v kruhu rodinném, jak to jen šlo. No a pak už hurá před základní školu. Nesešlo se nás tolik, kolik jsem očekával, ale na slušnou zábavu to stačilo. Dozvěděli jsme se pár novinek a potkali opravdu hodně staré spolužáky. No další sraz bude po čtyřicítce...


Žádné komentáře: