středa 26. května 2010

25.5.2010 Fantom opery

No a aby té kultury nebylo málo vydali jsme se v úterý večer ještě do Státní opery Praha na Fantoma Opery - taneční hororovou love story...

Toliko na stránkách Státní opery:
Z temných koutů pařížské Opery se ozývá hlas, který volá mladičkou baletku Christinu Daaé a povzbuzuje její mimořádný talent. Málokdo ví, že onen tajemný hlas patří Fantomovi, znetvořenému géniovi, jenž bloudí spletí katakomb... Baletní soubor přichází s další lahůdkou, romanticky laděným příběhem na motivy románu Gastona Lerouxe Le Fantôme de l’Opéra. V čele realizačního týmu stojí Libor Vaculík, jenž tento vzrušující námět, známý i z muzikálové verze Andrewa Lloyda Webbera, zasadil do specifického baletního prostředí. Tanečně-herecké party Raoula, Christiny, Fantoma a dalších hrdinů představují další náročnou zkoušku sólistů i celého souboru. Atraktivní látka v hudebním zpracování Petra Maláska a v choreografii Libora Vaculíka má veškeré předpoklady oslovit domácí i zahraniční diváky a zařadit se po bok úspěšných titulů minulých let, jako jsou Dáma s kaméliemi a Sen noci svatojánské.


Já jsem tedy nějak přehlédl, že je to balet a byl jsem patřičně rozčarovaný...Hudba pana Maláska se mi také moc nelíbila, měl jsem dojem, že se to pořád opakuje /asi jsem čekal spíš tu muzikálovou verzi/, ale tak co už...Překvapilo mě, co se dá v baletu všechno udělat s tělem :)Janička byla naproti tomu maximálně spokojená a to je konečně to hlavní :))

Žádné komentáře: