úterý 10. března 2009

Tak trochu jiný víkend

Po týdnu plném vzrušení, kdy si Janička koupila nové autíčko, jsme se těšili jak si užijeme Martinovi prázdniny a odpočineme si. Naneštěstí Kájule opět zastonala a bylo potřeba v sobotu ráno vrátit lyže, které měli vypůjčené kdesi na Pankráci. No to se po menších peripetiích zvládlo. Odpoledne jsem se těšil na zahrádku a jarní údržbu, ale to jsem netušil, že Janička plánuje návštěvu veletrhu For Garden... Samo jsem se nenechal přemlouvat a popravdě jsem i rád, protože jsme s Jani načerpali inspiraci a koupili si nádherný teakový nábytek. Inspirací je myšlena z gruntu nová modelace zahrady, o jejíž konkrétní podobě se rozhodne už příští týden!!!:D
V neděli se Janička nechala pozvat do Nového Anděla na restovaná játra a procházku nákupním centrem. Odpoledne jsem si ještě zasadil semínka nových rostlin a u Makulů jsme vyzvěděli novinky z víkendu. Tak tomu říkám odpočinek :) Janička se rozhodla, že její nové autíčko se bude jmenovat "Sazínek"...roztomilé :)

Žádné komentáře: