úterý 22. července 2008

18.6. zase nehoda

A zase bouračka... tentokrát na Lanovém mostě - bez komentáře:



Nebo přeci :) Pan německý občan jménem Wolfgang Anton Heindrich /fuj, to je jméno/ asi zapoměl, nebo nepochopil co to je pravidlo ZIPU. Takže muselo nevyhnutelně dojít ke kolizi...
Policie , kterou nejdříve zajímalo, zda někdo není zraněn, se ptala slovy "au, au..!" což mě tedy velice pobavilo.
Po dvaceti minutách dojela další policie a chvilku trvalo než dospěli k závěru, že ZIP se praktikuje poněkud odlišným způsobem, než jak nám jej předvedl kolega. Nicméně tou dobou už Janička potřebovala na malou, což jsem zjistil při pohledu na ni, uzřivše slzy v očích. Požádal jsem policii o možnost odjezdu na nejbližší benzínku, s čímž po chvilce dohadování souhlasili /díky/. Jako na potvoru, ale Janička hned za "laňákem" oznámila, že je pozdě a tak jsem ji vysadil u prvního sloupu, chtěje na ni počkat. když už za mnou bylo asi sto kamionů, což bylo během 30ti vteřin, vylezl řidič jednoho z nich a se slovy "ty hajzle, jeď nebo tě potlačím" jsem se vydal na cestu, Janičku nechaje kdesi v křoví. Hned jak bylo možné nechat auto za krajnicí jsem ho opustil a vydal se hledat ženu, kterou jsem našel, již poměrně veselou na půli cesty... Policie nás zastihla na pumpě, předala nám vše potřebné a každý jel svou cestou... Doma jsme se tomu už jen zasmáli. Za týden mi paní vrchní u Paši povídá, co jsem ztratil na Lanovém mostě? Že mě tam vyděla pobíhat... a nepovím:)

Žádné komentáře: