sobota 2. března 2013

Tomášek v Olomouci

28.02. - 02.03.
A Tomáškovi začíná letní (v únoru letní ó:)) semestr. Tentokráte, ale musel přímo do Olomouce, každý den mají vyučování od osmi od rána do osmi do večera. Mazec.
A jakže se tam Tomášek měl :
"Ubytování bylo na jistotu ve vyzkoušeném hotelu Trinity, přímo v Olomluci. Jel jsem rovnou z práce, takže po večeři jsem na rozdíl od zbytku třídy, která tak jako tak bydlela kdesi daleko, šel rovnou na kutě. Ráno jsem měl trochu problém najít školu a parkování, ale po asi 30 minutovém pobíhání kolem nádraží, jsem konečně prostory výuky našel. No a jelo se opravdu až do večera s krátkými přestávkami. Po škole jsem se vydal na večeři se svými kolegy - plán byl 1-2 pivka a domu -, kde se to nějak zvrtlo a večeře se protáhla. Ale aspoň byla sranda :). Poslední den už se po škole jelo domů, a protože jeden profesor se asi zapomněl doma, jeli jsme o nějaké čtyři hodinky dřív, což nebylo nepříjemné. Doma je zkrátka doma."
Já měla doma na starosti Borůvku, pejsky a Martina :-). A protože pět dní v práci mi nestačí, šla jsem ještě v sobotu dopoledne. Jediné pozitivní na tomto víkendu bylo sluníčko, které se na nás v sobotu na chvíli usmálo.

Žádné komentáře: