pondělí 26. dubna 2010

Víkend 24.-25.4.2010 - Janička se učí kreslit :)


Konečně jsem sebrala odvahu a vybrala jsem si dárek k narozeninám. Prostory Serafínu jsou útulné, všichni "vyučující" velmi milí a člověk se tu za chvíli cítí téměř jako doma. Sešlo se nás pouhých sedm, to asi to počasí, které se opravdu vydařilo :-). Za sobotu jsme se naučili tři základní fígle kreslení, hodně toho nakreslili a také zjistili, jak důležité je umět správně nakreslit židli :-). Konečným sobotním dílem byl profil jakéhosi Karla, po jednom dni kreslení ... sami jsme tomu ani nechtěli věřit :-). Neděli jsme zahájili kreslením ruky a jak jinak než židlí :-), tentokrát trošičku náročnější. Před poledním došlo na "strašáka" celého kurzu - portrét :o))). Každý si vybral jeden obrázek a mohlo se začít... Po jedné hodině, kdy jsem měla sotva jedno oko, jsem už chtěla volat SOS Tomáškovi (přijeď si pro mě, já už nemůžu....). Naštěstí pauza na oběd to zachránila, s plným bříškem a jedním pivkem navíc vše vypadá růžovější :-). Další krize přišla kolem třetí hodiny (to už jsem měla oči obě, načrtlý nos a ústa tak napůl). Ale písničky z filmu Mama Mia mě znovu nakoply a v pět bylo, až na pár drobností, hotovo. Naprosto vyčerpaná, ale s hlubokým uspokojením jsem si své výtvory odvážela domů. Ještěže nás Makulovi pozvali na večeři :-), která byla vynikající, protože jediné čeho jsem byla po zbytek dne schopná bylo sedět a tupě zírat :o))).

Žádné komentáře: