neděle 18. dubna 2010

V sobotu oběd podle Itala a v neděli svíčková :)

Jakožto poctivě sledující pořad S Italem v kuchyni, rozhodli jsme se, že si o víkendu připravíme další z jeho skvělých receptů. Tentokrát Filetti Di Carpa Con Patate - česky Grilovaný kapr s bramborem a Tagliata Con Rucola E Grana tedy Steak s rukolou a sýrem...odvážné hm...
Suroviny jsem nakonec zakoupil v Makru, protože jak jsem správně předpokládal jakožto sponzor pořadu by řetězec Makro měl být i řádně zásobený. Trošku jsem se netrefil s výběrem svíčkové /nebo mi tam někdo podhodil něco jiného/, každopádně jsem koupil nějakou úplně super svíčkovou, za astronomickou cenu - ovšem nutno dodat, že ta chuť tomu aspoň odpovídala :)
Nemá cenu se zdržovat informací jak se pokrmy připravovaly,to je nakonec vidět na videu u Itala...já bych to jenom shrnul konstatováním, že se to všechno povedlo a že jsme si tedy královsky pochutnali!

Žádné komentáře: