neděle 5. dubna 2009

Tak se konečně dostalo na setkání velké čtyřky, která se svolávala 3 měsíce :D Richard s Tomášem vyzvedli mě a Radka v Nehvizdech a jelo se do klubu. Naneštěstí jsme zjistili, že objednávka nebyla uskutečněna a sauna není připravená, bowling je zadaný...Hlasovali jsme zda zůstat nebo jít o dům dál. Proti jsem byl jenom já, tak jsme uhádali hodinu sauny zdarma a šlo se. Nakonec to bylo fajn a 9 kousků, co jsme si vzali nahoru, za chvilku vystřídalo dalších 6 :) Dole jsme měli rezervovaná místa za barem a byli jsme nakonec rádi, že bowling není, protože jsme měli z té sauny dost. Pár piveček a od Radka místo panáků zákusky a šlo se dál do místního báru :) Před tím jsem byl ještě odchycen majitelkou, která mi vysvětlila, že moje objednávka byla provedena, ale na sobotní datum...požádal jsem ji o storno a s pocitem pokoření jsem se vydal s ostatními do Barracudy, kde jsme náš večer zakončili. Tak příště snad o trošku dřív chlapci:)

Žádné komentáře: