neděle 5. dubna 2009

Pracovní neděle a návštěva Káji

Neděle měla být trošku na relax, ale vyklubala se z toho malinko pracovní :) Ráno jsem zajel pro nějaké stromečky na výměnu a příslušenství k zavlažování, které kluci na podzim poškodili. Konečně jsem také za pomoci Janičky ostříhal ořechoplodce, tak snad už je to prozatím vše z jarní údržby. Pak mi Leo vrátil vertikutátor, který si včera zapůjčil a dokonce byl tak hodný, že mi zapůjčil valník na suchou trávu :) Provedl jsem tedy vertikutaci v zadní části zahrady a pohnojil trávník. Budu sledovat co udělá a kdyžtak provedu strojní vertikutaci i vpředu...uvidíme. Akorát po dokončení prací dorazila konečně Kája s Verčou a odvezli Rhina na procházku. Janička šla vozit malého Fífu a já se natáhl na zahradní lehátko a pokračoval v četbě. Kolem třetí se to u nás zase všechno slezlo a dokonce přišel i Radek a provedl instalaci háků, díky kterým se může zavěsit žebřík pod strop...báječný vynález :) Navštívili jsme ještě na chvilku Makulovi, Kája ještě ochutnala koláček od Janičky a zase jsme byli sami. Akorát se začalo ochlazovat a tak jsme všechno uklidili a hajdy do teplíčka.

Žádné komentáře: