neděle 4. května 2008

Nedělní Skalákův budíček

Dneska mě vzbudil Skalák už kolem deváté, když mi chtěl oznámit, že Taffy se prodral skrze branku na trávník a stačil se tam vy...t; den začal skvěle... Taffymu jsem to vysvětlil a dal jsem to do pořádku. Uvařili jsme si halušky a zalili trávník. To už byl čas na naší první individuální hodinu tance, začínající v 15:00. Zjistili jsme, že nejsme tak úplně tupí a tango i polku zvládneme pod odborným dohledem celkem obstojně. Není mi tedy jasné, proč to večer byl zase "karambol". No, budem si muset doma odšoupnout gauč a trénovat a trénovat...
Po odpolední hodině tance jsme se hezky prošli po nábřeží a na parníku Tyrš si dali nějaké to pivíčko. To zas byla krása... Pak rychle večeři a zpátky na parket. S Jani jsme nakonec zkonstatovali, že největší pohoda je zatím samba, nicméně oni si zase vymyslí nějaké otočky a budeme zase v háji...





Žádné komentáře: