středa 18. června 2008

Laguna opravena

Ve středu po dni dětí konečně strejda Ráďa oznámil, že Lagunka je opravená a k vyzvednutí. Trochu jsem se obával tradičního nedorozumění v Autoavantu a ukázalo se, že oprávněně. Zase tam nevěděli která bije a nechtěli mi před zaplacením za žádnou cenu auto vydat. Naštěstí se Radek zaručil, že v případě neplnění pojišťovnou to zatáhne sám a já se konečně vydal cestičkou k domovu. Samozřejmě to nebylo tak jednoduché a hned v pondělí jsem musel na doplnění oleje a vynulování počítadla, protože byť byly tyto úkony uvedeny v protokolu, pravděpodobně k nim nedošlo... No nic, už je všechno fertig, takže zbývá jen zpomalit v parkingu :)

Janička mi pomohla dovézt Thalii do Nehvizd, čímž mi výrazně ušetřila práci - jela úplně sama až z Čerňáku do Nehvizd, takže nebude trvat dlouho a budeme mít doma druhého šoféra :)

Žádné komentáře: