středa 9. dubna 2008

První taneční :)

Tak v neděli kromě návštěvy pana doktora s Rhinem a návštěvy Káji na Proseku, jsme s Janičkou absolvovali první lekci tanečních pro dospělé v taneční škole Vavruška; naše vůbec první taneční...
Dorazili jsme do Paláce Charitas jen tak tak a předcházela tomu docela hezká story :)

Lekce začíná v 18:15 a bylo vhodné tam být o cca 20 minut dříve. Vyrazili jsme v 16:55 a v 17:10 jsme parkovali na odstavném parkovišti Černý Most, dále jsme chtěli jet až na Karlák metrem. Šrajtofli, doklady a telefon jsem si dal k Janičce do kabelky, aby mi nepřekážely v tanci. Vystoupili jsme z auta a Janička povídá "Ještě nezamykej, mám tam kabelku...", ale kabelka nikde ... takže otočka a zpátky. Ale já neměl šrajtofli a tedy ani peníze na zaplacení parkovného. Už jsem se připravoval na to jak budu kolemjdoucí přesvědčovat, že jsem zapoměl peníze doma a nutně potřebuji 10 Kč... Naštěstí Janička v autě objevila dvě jediné pětikoruny co jsem tam měl do vozíku :) No tak jsme to prostě otočili a na znovu vystupujeme na parkovišti v 17:40. Mezitím začalo pěkně pršet. Janička si vzala kabelku, já si chtěl vzít kabát ... zůstal doma... Tak v dešti jen tak v sáčku jsem s Janičkou pospíchal na naše taneční :)) Dojeli jsme v 18:05 a začali zjišťovat, kdeže to vlastně je ... Nevěděli to prodavačky v krámě ani taxikář, který byl shodou okolností před oním palácem. Nakonec nás v 18.10 zachránila dvě mladá děvčátka, čekajíce na tramvaj.

Naštěstí jsme nebyli poslední, kteří přišli. U okénka jsme "vyfasovali" průkazky a šlo se tancovat. Překvapilo nás, kolik lidí chce umět tančit... Za dvě hodiny jsme se naučili základní kroky čtyř tanců - blues, mambo, waltz a jive. Ani se nám nechtělo věřit, že se to dá zvládnout. Užili jsme si spoustu legrace, jako třeba když pan učitel povídá pánům, "Páni levou nohou..." a valná většina pánů šla pravou nohou :-) (Tomášek byl mezi nimi). Občas (no, možná trochu častěji než občas) šli naše nohy trochu jinak, než by si byl přál náš pan učitel, ale bylo to prostě super a už se moc těšíme na další lekci. No, snad už to bude bez otoček :-) a bez těch hlášek "špičky k sobě" to fakt nééé.

Žádné komentáře: