čtvrtek 29. listopadu 2007

co nového za humny...

Dalo by se říct, že se stále nic neděje, ale opak je pravdou; událostí za uplynulých 14 dní je nepřeberně; odešel nám náš drahý X-Box, což hlavně Martin nese s lehkou depresí :), ale musím přiznat, že už i mně se stýská... V Elektroworldu jsme se po cca 40ti minutách lítání od jedné přepážky ke druhé dověděli, že Microsoft má reklamace x-boxu plně pod svými křídly, a že se máme s důvěrou obrátit na jejich helpline; no dva dny jsem si s nimi hezky povídal o tom jak mi pošlou label na balík, který následně odešlu kamsi přes UPS, nicméně u toho také skončilo; reklamace se tedy po týdnu dostala zpět do Elektroworldu /byl jsem připravený vyvolat spor/, kde bez problémů vzali k opravě vadný přístroj a velice hezky poděkovali, čemuž jsem vůbec nerozuměl; druhý den nato mi volali zpět, že konzoli mi dají novou, ať si přijedu a protože je dnes už levnější, tak mi doplatí rozdíl ceny; zdá se, že tato událost bude mít nakonec šťastný konec :);
Naproti tomu naše milá Laguna je opravená už od 22.11., ale bohužel v servisu ji nevydají dokud nebude provedena platba pojišťovnou; tentokrát jsem se bohužel stal obětí úředního šimla a nezbude mi, než počkat snad už jen týden;
K lepším zprávám patří především to, že pejskové mají ve výběhu konečně dřevěnou podlahu, což si také naplno užívají a vyvalují se dokud svítí sluníčko :)Jen dnes ráno byl problém je dostat z boudy, jaká byla zima;
Také máme konečně patro v garáži a zateplenou střechu včetně podlahy, čímž se ukládací prostor rozšířil do pěkných rozměrů; v pátek jsme měli naše drahé Muškovce na "kolaudaci", pěkně jse si popovídali, načali "nový" demižonek slivovičky a zase bylo dobře :))


Kotec pro pejsky



Zateplená půda



Patro v garáži

Žádné komentáře: