pondělí 23. července 2007

Zkouška bazénu pro Káju

Vzhledem k tomu, že příští týden budeme poctěni přítomností dcerky Káji, zakoupili jsme v Makru nevelký bazén, aby se v případě větších veder mohla vycachtat podle chuti. V sobotu jsme ho tedy nafoukli a napustili, což proběhlo bez větších problémů. Sousedi nás od tohoto okamžiku začali pravděpodobně považovat za blázny, ale nevadí; skočil jsem tam a bylo mi fajn... Večer ho ozkoušela i mamka (prý už byla teplá voděnka). Na přání Janičky jsem ho nevypustil a nechal do druhého dne, kdy by se svlažila i ona, ale v neděli to tedy vůbec na "koupání" nevypadalo. V noci byla bouřka a ráno zima. No nic zaplavil jsem zahradu vodou a bazén jsem hodil na terase přes židli, aby uschnul.
Po snídani jsme vyrazili do IKEY nakoupit nějaké drobnosti, jako třeba deky na sedačku na přikrytí, svíčky na stůl do obýváku, ručníky do koupelen a díl nábytku do chodby, o kterém bude ještě řeč. Janička si pak nechala v nehtovém studiu udělat nehty, zatímco já s Marťou čekal v baru a probíral možnosti eventuálního nákupu nových her na X-box...
Pak už následovala návštěv kina Village Cinemas a shlédnutí titulu Harry Potter a Fénixův řád.
Janička přidá hodnocení: Přestože kritika na tento film byla spíše negativní, mě se to moc líbilo, film byl opravdu kouzelný, skvěle vyvedená animace a spousta triků(ministerstvo kouzel vypadalo téměř stejně jako v mých představách a nejen ministerstvo...). Nicméně, knížka je knížka a je pravda, že skoro dobrá polovina tam toho nebyla a v některých částech byl děj lehce poupraven.
Tak to byl Janičky názor a já za sebe musím říct, že tento snímek nebyl vůbec špatný a byl i koukatelný; vlastně se mi líbil a bylo mi líto, že to všechno uteklo tak rychle :( Myslím, že je to z velké části dáno tím, že tento "seriál" se stal skutečně fenoménem a všichni dychtí po určitých informacích - především po tom, jak to vlastně dopadne, což je pochopitelné.
Když jsme se vrátili domů, čelala na nás zpráva o letajícím bazénu, který nakonec přistál na protějším plotu. Tato činnost na něm zanechala šrám, který byl doslova skrz naskrz. Nezbude nám nic jiného, než jet pro nový bazén.

Žádné komentáře: